Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Οι περισσότεροι άνθρωποι της αγοράς δεν αντιμετωπίζουν την αδράνεια του αγοραστή ως ανταγωνιστική προς αυτούς επιλογή. Ωστόσο, η αδράνεια είναι συχνά η πιο εύκολη διαδικασία για τους υποψήφιους πελάτες. Η αδιαφορία, η αναβλητικότητα και η τάση της ανθρώπινης φύσης για τη διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης είναι ένας από τους πιο ισχυρούς ανταγωνιστές μας. Σύμφωνα με το Forbes, "περίπου το 60% των ηγετικών επιχειρήσεων, αντιμετωπίζουν χαμηλότερες πωλήσεις, επειδή οι πελάτες τους δεν βρίσκουν αξία στην αγορά κάποιου καινούργιου προϊόντος και ως εκ τούτου αποφασίζουν να μη προβούν σε οποιαδήποτε αλλαγή".
Πιο συχνά από ότι μπορείτε να σκεφτείτε, οι υποψήφιοι πελάτες επιλέγουν να κάνουν κάτι μόνοι τους. Συχνά ο πελάτης μπορεί να κάνει τόσο καλή δουλειά όσο εσείς ... ή τουλάχιστον φαντάζεται ότι μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Οι φωτογράφοι συναγωνίζονται τα smartphones με κάμερες. Το ίδιο ισχύει και για πολλές άλλες κατηγορίες, όπως π.χ. τους χρηματιστές, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους εστιάτορες. Ας λάβουμε υπόψη μας ότι όταν οι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν κάτι μόνοι τους, δεν το κάνουν πάντα για να εξοικονομήσουν χρήματα αλλά και για να αντλήσουν προσωπική ικανοποίηση από αυτό που κάνουν ή για να εξοικονομήσουν χρόνο.
Όλες οι εταιρείες που προσφέρουν τα ίδια αλλά και παρόμοια προϊόντα στην αγορά σας είναι άμεσοι ανταγωνιστές σας. Αντιμετωπίζετε επίσης τους έμμεσους ανταγωνιστές. Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες αυτών των εταιρειών μπορεί να μην είναι τα ίδια με τα δικά σας, αλλά μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του πελάτη σας. Π.χ., παρόλο που μια πιτσαρία και ένα σουβλατζίδικο πωλούν διαφορετικά είδη διατροφής, και τα δύο απευθύνονται σε πεινασμένους ανθρώπους. Αυτό τους κάνει ανταγωνιστές.
Πώς λοιπόν μπορείτε να κερδίσετε τον ανταγωνισμό;
Κάθε κατάσταση είναι μοναδική, αλλά υπάρχουν μερικές ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε την επιλογή του πελάτη. Για να ανταγωνιστείτε αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις που προσφέρουν τα ίδια ή παρόμοια προϊόντα με σας, αλλά και για να κερδίσετε σε κάθε περίπτωση πελάτες, χρειάζεται να έχετε καλύτερο μάρκετινγκ. Και κυρίως χρειάζεται να γνωρίζετε τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας και να ενημερώνετε αποτελεσματικά τους πιθανούς σας πελάτες. Ίσως η πιο σημαντική συμβουλή είναι να επικεντρωθείτε στα εξής:
Θυμηθείτε ότι οι δυνητικοί πελάτες σας έχουν πάντα τρεις επιλογές και εσείς μπορεί να είστε η τελευταία. Μπορούν να μην αγοράσουν, μπορούν να το κάνουν μόνοι τους, ή μπορούν να σας χρησιμοποιήσουν. Εστιάστε την προσοχή σας στο να είστε κάθε φορά εσείς η πρώτη επιλογή.
Σήμερα, παρόλο που υπάρχει συνειδητή στροφή των καταναλωτών…
Το 2024, η συμπεριφορά των καταναλωτών θα διαμορφωθεί…
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που…
Η σύγχρονη τεχνολογία και η αμεσότητα των νέων…
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε κάνει παρουσιάσεις προϊόντων…